PIĄTEK 23.10.2020r.
7:45 – Matematyka: https://meetingsemea.webex.com/meet/a.grzybacz
8:40 – J.m.n. niemiecki: https://meetingsemea15.webex.com/meet/ulka.ham1
9:35 – Religia: https://meetingsemea30.webex.com/meet/bensz
10:30 – Matematyka: https://meetingsemea.webex.com/meet/a.grzybacz
11:30 – Muzyka: https://meetingsemea16.webex.com/meet/zylcia
12:30 – WDŻ: https://meetingsemea20.webex.com/meet/dnosidlak
22.10.2020r.
Przyroda
Stały link p. Dorota Nosidlak (przyroda i WDŻ)
https://meetingsemea20.webex.com/meet/dnosidlak
Logujemy się według planu lekcji
——————————————————————————————————————————————————————–
Język angielski
j. angielski webex godzina: 9.40
Link: https://meetingsemea21.webex.com/meet/pr954103740
——————————————————————————————————————————————————————–
Wychowanie fizyczne
Lekcja online na platformie webex, zaczynamy o godzinie 11:30.
Link do lekcji poniżej:
https://meetingsemea30.webex.com/meet/pr1525765831
Proszę o zapoznanie się z podstawowymi przepisami gier zespołowych,
poniżej zamieszczam plik do pobrania w formacie .doc
Podstawowe-przepisy-gier-zespołowych
Dla utrwalenia zdobytej wiedzy proponuję test:
https://test.4free.pl/test/558008/75743
——————————————————————————————————————————————————————–
21.10.2020r.
MUZYKA 20-21.10.2020r. (zastępstwo)
Zapoznajcie się z informacjami w podręczniku, strona 22-25.
Dla tych, którzy podręcznik zostawili w szkole, przesyłam flipbook:
http://flipbook.nowaera.pl/dokumenty/Flipbook/Lekcja-muzyki-4-podrecznik/index.html#p=20
W zeszycie zapiszcie temat lekcji: Porozmawiaj z echem, czyli głośno i cicho.
Uzupełnij notatkę:
DYNAMIKA- głośność dźwięków w muzyce.
piano (p)- cicho (możecie narysować buźkę z palcem na ustach – jako skojarzenie J )
forte (f)– głośno (możecie narysować głośnik – jako skojarzenie głośnych dźwięków)
Posłuchajcie dwóch utworów, zwróćcie uwagę na zmianę dynamiki:
- https://youtu.be/LmlEmi2HxjY – „Marsz ołowianych żołnierzyków” z baletu „Dziadek do orzechów”, Piotr Czajkowski
- https://youtu.be/VOLy6JxEDLw – „Z uderzeniem w kocioł” Symfonia G-dur, Józef Haydn
———————————————————————————————————————————————————————
Język angielski
Temat: Super backpack! Praca z tekstem.
Przeczytaj tekst na stronie 31 (podręcznik) i odpowiedź w zeszycie na pytania w ćw. 3 i 4 (strona 31)
Ćwiczenie 3 odpowiedzi: prawda- true/ fałsz-false
Ćwiczenie 4 odpowiedz krótkimi zdaniami
———————————————————————————————————————————————————————
Wychowanie fizyczne – lekcja 2 (zastępstwo)
link do lekcji:
https://meetingsemea30.webex.com/meetingsemea30/j.php?MTID=m7e5ee7d4a56dc2f74d82883c9486afcc
Hasło: 21.10.2020
———————————————————————————————————————————————————————
Język mniejszości narodowej – niemiecki
Temat lekcji: Ist Karin deine Tante? Odpowiedzi twierdzące i przeczące.
Cele lekcji: uczniowie udzielają informacji nt. rodziny, kształtują umiejętność komunikowania się, używają zaprzeczenia w zdaniu oraz zaimków osobowych ,,er” i ,,sie”.
Link do lekcji:
https://meetingsemea15.webex.com/meetingsemea15/j.php?MTID=mb7fa505ca3c2fb6bc1a806c686a77e87
———————————————————————————————————————————————————————
20.10.2020r.
Technika:
Temat: Piechotą po mieście
Przeczytać „Jak bezpiecznie przejść przez jezdnię?” ze s. 18 podręcznika oraz „Sygnalizacja świetlna” ze s. 19. Uzupełnić kartę pracy.
Karta-pracy-piechota-po-miescie
———————————————————————————————————————————————————————
Matematyka:
Link do lekcji godz. 7:45 Webex
———————————————————————————————————————————————————————
Język mniejszości narodowej – niemiecki
Temat lekcji: Meine Mutter heißt Klara. Przedstawianie członków rodziny.
Cele lekcji: uczniowie potrafią przedstawić członków rodziny, kształtują umiejętność komunikowania się, znają zaimki osobowe ,,er” i ,,sie”
Temat lekcji: Das ist die Oma von Tina. Określanie stopnia pokrewieństwa w rodzinie.
Cele lekcji: uczniowie znają stopnie pokrewieństwa w rodzinie, kształtują umiejętność komunikowania się oraz pisowni.
Obie lekcje odbędą się online pod linkiem:
https://meetingsemea15.webex.com/meetingsemea15/j.php?MTID=m7155f231c8303057a5cecfe34b4a5cec
Do zobaczenia!!
————————————————————————————————————————————————————————-
19.10.2020r.
Matematyka:
Jutrzejsza lekcja matematyki, odbędzie się o godz. 9:35 na platformie webex. Oto link:
——————————————————————————————————————————————————————————
Język polski:
Temat: Szukamy podobieństw. Porównanie.
- W podręczniku na str.71 omawialiśmy wiersz „Zoologiczny talent” i dowiedzieliście się , co to jest porównanie. Proszę przypomnieć sobie definicję
- Wykonajcie w zeszycie ćwiczeń ćwiczenia 1. 2, 3 i 4 na stronach 16, 17, 18. Mam nadzieję, że nie sprawią Wam trudności.
- Proszę, pamiętajcie o przeczytaniu lektury „ Kajko i Kokosz. Szkoła latania” Janusza Christa.
- Powodzenia!
——————————————————————————————————————————————————————————
Język angielski:
Topic : Are you OK ? – question form of the verb “ to be” (forma pytajaca czasownika “być”).
- Przypomnij sobie , jak tworzymy pytania dla czasownika ‘być’ w czasie teraźniejszym:
I am ….. – Am I ……?
You are…… – Are you….?
He is ……….- Is he…….?
She is ……..- Is she…….?
We are….. – Are we…….?
You are … – Are you…..?
They are…. – Aret hey……?
- Wykonaj teraz ćwiczenia w Workbook , s.16, ćw.1,2,3,4,5.
——————————————————————————————————————————————————————————
Przyroda:
Temat: Obserwujemy przyrodę – utrwalenie.
Proszę przypomnijcie sobie informacje podane na ostatniej lekcji oraz samodzielnie przeczytajcie temat w podręczniku str. 38- 41.
Dokończcie w ćwiczeniach zad. 1 i 3 str. 24-26.
Dla chętnych : wykonaj wg instrukcji w podręczniku wybrany przez siebie przyrząd do pomiaru pogody. Str. 39. Powodzenia.
——————————————————————————————————————————————————————————
Plastyka:
Proszę dokończyć zaległe prace (kto nie oddał jeszcze lub wziął do domu do dokończenia):
- Laurka na Dzień Nauczyciela
- Konkurs plastyczny: „Zdrowe, smaczne, kolorowe- kupuję produkty krajowe”- dla chętnych
- Konkurs plastyczny: „ Zagrożenia wypadkowe w gospodarstwach wiejskich oczami dziecka”- dla chętnych
——————————————————————————————————————————————————————————
Wychowanie fizyczne:
W załączonym pliku o nazwie: „Alfabet” znajduję się alfabet i do każdej literki dopasowane są ćwiczenia oraz grafiki jak należy wykonać ćwiczenia.
Waszym zadaniem jest:
1 – „wykonać” swoje imię i nazwisko (nie używamy polskich znaków).
2 – jak najszybciej „wykonać” imiona wszystkich domowników
Czas oraz liczbę powtórzeń proszę dobrać do własnych możliwości (nie mniej niż 10 powtórzeń i nie mniej niż 10 sekund)